Co to jest Instagram? Wiele możliwości w jednym miejscu
Każdy z nas lubi robić zdjęcia nie tylko do albumu, ale także po to, by móc się nimi pochwalić. Kiedyś fotografie gromadziło się w szufladach teraz, można to robić w internecie. Jedno z takich miejsc to Instagram, który jest coraz bardziej popularny na całym świecie. Czym jest Instagram i czy naprawdę warto z niego korzystać?
Instagram – charakterystyka
Najprościej można ująć, że Instagram to serwis społecznościowy, który służy do umieszczania zdjęć. Co więcej, portal ten daje nam możliwość zamieszczania nagrań video. Do wszystkiego, co publikujemy na Instagramie, możemy dołączyć hashtagi segregujące posty z konkretną tematyką.
Profile użytkowników mogą być prywatne lub biznesowe jednak to zależy już od tego, w jakim celu zakładamy konto. Każdy profil może być zaobserwowany przez inną osobę. Niekiedy obserwujący nazywani są followersami, czyli obserwującymi na Instagramie.
Wiele osób dzięki istnieniu Instagrama może zarabiać pieniądze lub reklamować różne marki w tym również swoją. Sprzedaż w internecie prowadzona jest na wiele sposób, gdzie jednym z nich jest korzystanie z mediów społecznościowych.
Kto może założyć konto?
Na Instagramie możemy znaleźć profile nie tylko osób dorosłych, ale także młodzieży. Jednak czy każdy może utworzyć konto i swobodnie z niego korzystać? Otóż istnieją pewne granice dotyczące wieku.
Osoby młode, które chcą założyć konto, powinny mieć ukończone 13 lat. Oczywiście istnieje tutaj wyjątek, gdzie wiek może być poniżej 13 lat. Wtedy konieczne jest podanie informacji, że kontem będzie zarządzać, rodzic albo opiekun.
W innym przypadku będzie to niezgodne z zasadami portalu co, skutkuje usunięciem Instagrama. Sytuacja wygląda inaczej w momencie, kiedy z aplikacji korzysta osoba dorosła wtedy wiek nie, stanowi żadnego problemu. Należy wiedzieć, że podstawą utworzenia konta jest, ściągnięcie aplikacji, która umożliwi dalsze kroki.
Hashtag – co to takiego?
Hashtag to słowo, które jest poprzedzane specjalnym symbolem tzw. kratką. Obecnie stosuje się go nie tylko na Instagramie, ale też Facebooku, a nawet You Tube. I chociaż na Instagramie ma za zadanie porządkować treści to gdzie indziej, może pełnić zupełnie inną funkcję.
W mediach społecznościowych po raz pierwszy pojawił się on w 2007 roku. Ciekawostką jest też fakt, że to charakterystyczne słowo może być także linkiem. Kliknięcie niego automatycznie przenosi nas w konkretne miejsce.
Z biegiem lat rola hashtagów znacznie się rozszerzyła. Dzięki temu możemy teraz w pełni bez ograniczeń korzystać z Instagrama.
Może spodobać Ci się również:
Zdarzają się sytuacje, gdy konieczna jest kompleksowa pomoc prawna, jednak nie posiada się zdolności finansowych, aby móc opłacić adwokata czy radcę prawnego. W takich przypadkach pojawia się możliwość skorzystania z…
Czytaj więcej